Written in Fantasy Ink

Welkom op Written In Fantasy Ink! Op dit forum kan je nieuwe mensen leren kennen en natuurlijk RPG'en!

Maak een account aan en schrijf mee! Lees nog wel even de regels voordat je begint met schrijven!

Veel plezier!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Written in Fantasy Ink

Welkom op Written In Fantasy Ink! Op dit forum kan je nieuwe mensen leren kennen en natuurlijk RPG'en!

Maak een account aan en schrijf mee! Lees nog wel even de regels voordat je begint met schrijven!

Veel plezier!

Written in Fantasy Ink

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom op Written In Fantasy Ink! Nu je hier toch bent, maak gelijk een account aan! Lees ook even de regels door voordat je gaat schrijven!

4 plaatsers

    Hogwarts Hallways

    Scorpius Malfoy
    Scorpius Malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 30
    Punten : 82
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 13-07-15
    Leeftijd : 31
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Hogwarts Hallways

    Bericht van Scorpius Malfoy ma jul 13, 2015 2:53 pm

    Het kasteel van Hogwarts heeft tientallen, misschien zelfs honderden gangen die lang niet altijd op dezelfde plek blijven. Het is niet moeilijk om te verdwalen...
    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Draco malfoy vr jul 17, 2015 10:05 am

    Uit frustratie wil ik ergens tegen aan slaan, maar sinds er niets in de buurt is laat ik mijn armen maar weer gefrustreerd zakken. "Ik denk helemaal niets." Wat kan ik ernu aan doen dat deze meiden zich voor me werpen, terwijl het zo goed als algemeen bekend is dat er langst mijn kant geen relatie inzit. En als het hun niet veel kan schelen; wat ik denk, moet ik het dan maar gewoon zo laten? Geen denken aan. "Ik vraag het je nog maar eens." Opnieuw kijk ik haar recht in haar ogen aan. "Waar maak jij je druk over?" Wat kan mijn doen en laten haar in eerste instantie schelen? "Draco, waarom praat je met haar?" Iemand uit mijn afdeling kijkt me vragend aan, maar met een simpel gebaar maak ik duidelijk dat hij maar gewoon moet door lopen. Ik trek de deur open die zich naast ons bevind en duw haar naar binnen, om vervolgens de deur achter me dicht te slaan. "Laat me gaan, Malfoy." De irritatie in haar stem is duidelijk hoorbaar en wanneer ik het licht aan doe merk ik dat de reden dat het hier zo krap is, komt omdat we in een bezemkast staan gepropt. Opzich wel beter als een lokaal van één of andere leerkracht en hier gaan ze niet meer zien dat ik met haar praat. "Ik ga het je blijven vragen." Het nadeel is, als ik nu boos word is er amoer bewegingsruimte om dat te laten blijken. "Wat is je probleem en waar maak je, je druk over."
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape vr jul 17, 2015 10:42 am

    Draco nam me mee naar een bezemkast. Het feit dat hij me zo graag wilde opsluiten in een kast van één bij één, betekende dat dat hij me ook wel leuk vond? Toch keek ik hem geërgerd aan.
    'Ik kan beter vragen wat je van mij moet,' zei ik. 'Ik bedoel, anders dan jij, neem ik jou niet mee naar een bezemkast.'
    Draco ging er niet op in en bleef me maar vragen waar ik me druk om maakte. Ik twijfelde heel erg, maar besloot het uiteindelijk toch maar kenbaar te maken. Ik trok hem dichter naar me toe en pakte met mijn hand de kraag van zijn overhemd vast. Ik gaf hem een korte, maar zeker krachtige kus op zijn zachte lippen.
    'Hierom,' fluisterde ik toen ik mijn lippen van de zijne haalde.
    Een tijdje was het stil en ik wachtte het antwoord van Draco af. Een positief puntje was misschien dat hij zich er niet tegen verweerd had. Ik wachtte af in spanning en keek Draco aan, in zijn mooie lichtblauwe ogen.
    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Draco malfoy vr jul 17, 2015 11:41 am

    Ik had willen zeggen dat ik haar gewoon mee hier naartoe had genomen zodat niemand zag dat ik met haar in gesprek was. Het zou me helemaal niets schelen de gevoelens van iemand te kwetsen. Maar misschien komt het wel door het feit dat ze het lef heeft gehad me zomaar te zoenen dat ik deze woorden in slik. Al bij al is er daar ook echt wel een hoop les voor nodig. En als ik heel eerlijk mag zijn, kan ik nu even goed van de situatie gebruik maken. Ik heb haar vaak genoeg gezegd dat ik niet in ben voor een relatie. Als dat het wel is wat ze wilt. "Oké..." meer krijg ik er op dit moment niet uit. Ik ben gewoon stom verbaasd. Het is me nog nooit overkomen. "Er zijn twee opties." Ik moet mijn woorden zorgvuldig kiezen, maar ik weet ook dat ik daar niet de aller beste in ben. "De eerste is" begon ik en bij deze krullen mijn mondhoeken omhoog terwijl ik haar grijnzend aan kijk. "We doen gewoon wat we beiden willen." Ik hoop maar dat ze begrijpt wat ik hier mee bedoel. Want ik ga het echt niet woord voor woord uitleggen. "Of je bolt het af." En ik wijs naar de deur. Een gevoel zegt me dat ik niet wil dat ze weg gaat. Maar dan spreken mijn gedachten me tegen. Als ik niet wil dat ze weg gaat, ik weet dat ze niet voor het eerste zal gaan. Waarom stel ik het dan voor. En waarom is het dan zo moeilijk om haar gewoon terug te zoenen. Want als ik eerlijk moet toe geven, is dat wat ik diep vanbinnen wil. Iets wat ik niet kan toegeven. Mijn gedachten zitten in de knoop. Het feit dat ik alles op het zelfde moment wil. Het feit dat ze meer bij me te weeg kan brengen dan elk andere meid. Wat heeft dit verdomme te betekenen? Ik probeer mijn gezicht terug in de plooi te brengen wanneer ik te lang en te diep in gedachten ben verzonken voor ze ook meer iets van mijn uitdrukking kan aflezen. "Dus..." ik probeer ongeduldig te klinken. Maar zelfs ik hoor duidelijk hoe de toon in mijn stem is omgeslagen naar iets, wat voor mij onbekend is.
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape vr jul 17, 2015 11:53 am

    'Ik denk dat jij mijn keuze al kunt raden,' zei ik.
    Ik wilde het niet afronden op het moment dat ik me helemaal gegeven had. Ik wilde niet stoppen, niet nu. Maar het was misschien wel beter. Ik had Draco al genoeg op zijn zwakke plek geraakt vandaag en als ik nu bleef, zou dat onze relatie niet ten goede komen. Ik keek Draco aan.
    'Ik had het niet moeten doen. Het spijt me,' fluisterde ik en ik stond op. Ik keek hem nog even na en liep toen de bezemkast uit. Ik had een plannetje. Een gemeen plannetje, maar ik wilde Draco zo graag, dus ik besloot naar Scorpius te gaan en hopelijk een heel gezellige middag met hem te beleven.
    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Draco malfoy vr jul 17, 2015 12:44 pm

    Verbaasd kijk ik haar aan en ik moet toe geven dat ze er voor zorgt dat ik helemaal in de war ben. Wat wilt ze nu? Wat bedoeld ze met dat ik wel weet voor welke keuze ze gaat? Wilt ze meer, wilt ze dit of iets helemaal anders? Nog maar eens, hun soort is veel te ingewikkeld. "Je moet je niet..." ik weet niet waar die woorden zo plotseling vandaan kwamen. Ik wou haar zeggen dat ze zich niet moest verontschuldigen, maar waarom? Misschien maar al een geluk dat ze weg was, voor ik deze zin had kunnen afmaken. "Ga toch weg." Mompel ik kwaad tegen een spin die ik met mijn vingers weg tik en deze dood neer valt op de grond. Waarom was ik nu ineens kwaad? Pas nu viel het me op dat deze bezemkast niet de meest gezellige plek is om te vertroeven en ik storm naar buiten. "Ariana!" Ik zie haar nog net de hoek omlopen. Ik ben er zeker van dat ze me heeft gehoord, maar ze liep gewoon door. Zonder nog maar om te kijken. Gefrustreerd door dit alles, door uet onbekende laat ik mijn armen naar mijn lichaam zakken. "Ja mijn jongen-" ik kijk naar een oude man in een portret dat met plezierige oogjes in een oude stoel zit. "Ik begrijp je helemaal." Kwaad kijk ik hem aan voor ik zelf weg loop. Ik heb geen raad van een dom schilderij nodig.
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape vr jul 17, 2015 2:11 pm

    Boos van mijn eigen keuze liep ik naar buiten en sloeg met mijn vuist tegen een wandtapijt. Waarom was ik niet gewoon teruggelopen naar Draco? Ik ergerde me plotseling meer aan mezelf dan dat ik me ooit aan Draco geërgerd had.
    Ik dwaalde rond door het kasteel en uiteindelijk kwam mijn doel in zicht: het Potions klaslokaal, waar als het goed was, Scorpius nog steeds zat. Ja, mijn plannetje was zo gemeen en ondoordacht, maar als ik Draco voor me wilde winnen, dan moest het maar op deze manier. Ik zou het nooit gedaan hebben als Draco me geen enkele blik waardig gegund had, maar het feit dat hij me achterna liep, me achterna riep en me meenam in een bezemkast, betekende toch wel dat hij mij ook wel een beetje leuk vond. Ik klopte aan op de deur van het lokaal en liep naar binnen. Scorpius zat er inderdaad nog steeds. Verbaasd keek hij me aan.
    'Ik kan mijn vader nog steeds niet vinden,' zei ik. 'Maar ik wil graag Potions oefenen. Mag dat?'
    Ik klonk schijnheilig, maar ik deed verder niets verkeerd, dus hij kon me niet weigeren. Zonder op antwoord te wachten, pakte ik mijn ketel uit de kast en zocht naar een Potionsboek. Deze vond ik uiteindelijk in mijn vaders bureaula. Ik nestelde mezelf neer op een stoel en ging aan de slag met de Potions die dit jaar aan bod kwamen.
    'Als ik klaar ben, kun jij dan komen controleren?' vroeg ik. 'Gelijk een goede oefening, voor als je straks echt aan de slag kan.'
    Scorpius knikte.
    'Hoe is het eigenlijk om zo'n irritant rotjoch als broertje te hebben?' vroeg ik grijnzend terwijl ik de ingrediënten van mijn eerste Potion bij elkaar zocht.
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape za jul 18, 2015 11:01 pm

    Ik liep uit het lokaal na een middag gewerkt te hebben aan mijn Potions vaardigheden. Scorpius moest plotseling weg. Hij was zo onaardig nog niet. In ieder geval, voor een Malfoy viel hij me hartstikke tegen. Ik besloot richting de common room te lopen, totdat ik Draco zag lopen. Achtervolgde hij mij? Ik deed mijn best om te glimlachen, maar volgens mij leek het echt op een lachje waarvan je zou denken dat het sarcastisch was. Top Ariana, goed bezig. Ik ergerde me weer aan mezelf. Waarom moest ik dit slechte flirtwerk, als je het al zo kon noemen, nou van mijn vader geërfd hebben? Draco hield me tegen toen ik hem voorbij wilde lopen. Wat moest hij nu weer van me?
    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Draco malfoy za jul 18, 2015 11:46 pm

    Als klassenoudste had ik een aantal taken op mijn lijst staan die ik maar al te graag in uitvoering bracht. Vooral de taak waar ik op dit moment mee bezig was; leerlingen er op wijzen dat ze zo laat niet door de gangen mogen paraderen. Vooral wanneer het ging over eerstejaars, die dan niet wisten hoe snel weg te komen. Of gewoon elke anderw afdeling in het geheel. Als ik er dan al eens één iemand van mijn afdeling zag paraderen, dat was makkelijk door de vingers te zien.
    In de verte zie ik een gedaante verschijnen die ik maar al te goed ken. Niet omdat we praktisch elke dag van de zomer hebben door gebracht, of toch soort van. Maar omdat ze me eerder in de bezemkast nog vol op de mond had genomen. "Eh" ik merk dat ze geen zin heeft in mijn gezelschap. Maar sinds ik ook niet weet of zei klassenoudste is en vanavond dienst heeft, doe ik alleen maar wat er van me word verwacht. "Je weet toch dat je niet meer door de gangen mag sluipen." Maar de grijns op haar gezicht was alles behalve wat ik had verwacht. "Ik kom net van je broer." Even sta ik met mijn mond vol tanden. Maar al snel herpak ik me. "Ja, dat geloof ik dus echt niet. Zo meteen moet ik jou ook nog een waarschuwing geven tegen liegen." Mijn wenkbrauwen trekken zich omhoog. Maar toch staar ik haar vragend aan. Stel, dat ze van bij hem komt. Wat moet ze daar?
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape zo jul 19, 2015 10:54 am

    'Zit jij mij nu de les te lezen, Malfoy?' lachte ik. 'Wie denk je dat je bent?'
    Ik had hem precies waar ik hem hebben wilde. Ik had de gevoelige snaar te pakken en ik was er maar al te blij mee, want anders zou mijn plannetje niet gewerkt hebben.
    'Ja joh, geef me maar lekker straf omdat ik lieg,' smaalde ik. 'Maar ik spreek de waarheid, Dracootje. En het was nog heel gezellig ook. Volgens mij - maar dat weet ik niet zeker - is er wel een vonkje verschenen tussen ons.'
    Draco keek me verdomd jaloers aan en ik lachte.
    'Tja, het leven is zwaar, Draakje van me.'
    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Draco malfoy ma jul 20, 2015 8:07 am

    Mijn wenkbrauwen schoten spontaan de hoogte in en het grijnzen was me al lang vergaan. "Ga ergens anders ruzie maken." Een shilderij waar een oude man op staat wiens baard bijna tot over zijn schouders komt, kijkt ons slaperig en boos aan. Maar ik negeer hem en richt mijn volle aandacht weer op Ariana. "Hij met jou?" Ik begon te lachen, maar mijn lach klonk alles behalve hoe een lach zou moeten klinken. "Dat geloof je toch zelf niet." De lach stierf weg en wat onzekerheid kwam te boven in mijn stem. Maar de grijns die zich rond haar mond begon te plooien maakte me ook nog eens kwaad, boven op dat ander gevoel dat voor mij nog vrijwel onbekend is. Is ze hier nu gewoon de spot met mijaan het drijven? Of is ze echt serieus bezig? Ik zie Scorpius er eecht niet voor aan dat hij iets met... nee echt niet! Hij zou dat nooit bij mij doen, toch? En wat dan nog. Ik had geen reden om deze reactie boven te halen. Er was immers geen haar op mijn hoofd dat haar leuk vond. Toch? Bij deze gedachten slik ik. Waarom kan ze dan deze reactie bij me te boven halen als ik haar zogezegd toch niet leuk vind. Ik moest snel over iets anders beginnen, ik mocht niet laten zien dat ze op dit moment boven me stond. Dat ze me op mijn plaats had gezegd. Maar aan de grijns op haar gezicht die met de paar seconden alleen maar groter werd had ik al zo een vermoeden dat ze wel wist wat ze bij me te weeg had gebracht. "Weet je wat..." haar grijns vormt zich nu tot een hoorbare lach. "Je houd me van mijn ronden." Is dat serieus het enige wat ik kon zeggen? Het is buiten aan het onweren, ik had de kans om haar te kunnen kleineren met het feit dat 'kleine meisjes met onweer zich beter onder de lakens kunnen verstoppen' maar die woorden kwamen er gewoon niet uit. 'Zoen haar dan gewoon.' Klonk een stemmetje in mij. Een stemmetke dat er nooit eerder geweest is en waarvan ik niet weet waar het vandaan komt. "Het is trouwens veel te gevaarlijk in het kasteel voor jou. Op dit uur." Wat zeg ik nu weer? Het komt tot me door dat ik op dit moment gewoon de meest belachelijke dingen aan het uit kramen ben.
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape ma jul 20, 2015 11:53 am

    Ik moest lachen om Draco. Hij vond het echt erg dat ik dit zei: goed teken.
    'Soms Draco, moet jij je broer ook wat gunnen,' daagde ik hem verder uit. 'En wat dan nog? Het kan je helemaal niets schelen met wie ik ga, toch?'
    Het laatste woord zei ik met enige aarzeling.
    'Of ben je toch van gedachte veranderd?'
    Er zat een flirterige toon aan mijn zin. Ik hoorde het buiten onweren en hoewel ik nooit bang was, wilde ik Draco vasthouden. Hem kussen, een knuffel geven... maar zelfs in mijn dromen was dit haast onwerkelijk.
    'Gevaarlijk?' herhaalde ik. 'Voor mij? Kom nou zeg. Ik lach me dood joh! Ik ben nergens bang voor. Jij wel, of niet? Ik heb je nog nooit op dit uur rond zien lopen. Daar zal vast een reden voor zijn, niet?'
    Ik ging er bijna dagelijks 's nachts op uit. Dat vond ik het fijnste wat er was. Het enige probleem was de surveillerende leraren, die het maar al te leuk vonden mij te straffen. Zeker papa... dat was altijd zo vreselijk. Die teleurstelling in zijn stem, de woedende stem, zijn handen die hij furieus heen en weer zwaaiden... en toch deed ik het weer. Het gaf een kick om door Hogwarts te lopen op een laat tijdstip. Het was geweldig en niets, geen enkele straf, kon daar tegenop.

    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Draco malfoy ma jul 20, 2015 3:39 pm

    Ik was op zoek naar het perfecte antwoord, een smoes zodat ik kon gaan of toch op zijn minst hier niet op hoefde te antwoorden voor ze nog meer van dit gevoel in me naar boven kon laten brengen. "Waarom ben je dan niet bij hem." Achterdochtig kijk ik haar aan. Nu ik haar hier over aanspreek, betekend niet dat ik het bij me'n broer zo ga laten. Hij zal ook een hele hoop van weet ik veel wat over zich heen krijgen. "Jij gaat met wie je wilt." Maar ik betrap mezelf op een leugen. Waarom wil ik haar toch ook zo graag onder controle houden? Hoe langer dit gesprek duurde en hoe meer ze er over door gaat, des te zenuwachtiger ik mezelf voel worden. "Zoals ik al zei" met fijn geknepen ogen kijk ik haar achterdochtig aan. Hoeveel weet ze? "Ik ben mijn ronde aan het doen." Ik ga voor de rest helemaal niets aan haar neus hangen. Moest ik al een 'exclusieve' opdracht krijgen. Zou ik het op zijn minst slimmer aanpakken dan nu door de gangen te lopen en haar ook nog eens tegen te houden. Dan zou ik er juist alles aan doen om niet betrapt te worden. "Draco" ze zucht geïrriteerd, nieuwschierig en afwachtend laat ik mijn blik op haar rusten. "Je bent zo verdomd irritant." Waar komt dat nu vandaan? Wat heb ik nu weer gedaan?
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape ma jul 20, 2015 5:21 pm

    'Ik kan je precies vertellen waarom,' zei ik, als antwoord op de vraag waarom ik nu niet bij hem was. 'Hij had een afspraak met een van de andere stagiaires. Tja, Scorp vond het ook wel jammer, maar hij kon natuurlijk niet onder die afspraak uit.'
    Ik glimlachte zwakjes en ik had expres de afkorting van zijn naam gebruikt, om Draco de indruk te laten wekken dat we echt serieus bezig waren. Echter, als Draco naar Scorp toe zou gaan en hem zou vragen of er daadwerkelijk iets gebeurd was, dan was ik erbij. En als Scorp dan ook nog zou klagen bij McGonagall, dan al helemaal. Maar het maakte me even niets uit. Het leven bestond nu eenmaal uit risico's nemen en dit risico was het echt wel waard.
    'Ach, stoor ik je echt zo erg?' vroeg ik poeslief. 'Nou, ik loop wel een rondje mee hoor. Kleine kinderen berispen, dat is echt mijn favoriete bezigheid. Triest zeg, dat je überhaupt hebt ingestemd met dat domme baantje.'
    Natuurlijk was ik ook gevraagd om klassenoudste te worden, maar het feit dat ik dan een voorbeeldfunctie had, vond ik niets. Dan moest ik dus zorgen dat ik me gedroeg en dat was echt niets voor mij. Papa was daar woedend om geworden, maar hij kon me niet dwingen om iets te doen wat totaal niet bij mijn karakter paste.
    'Tja, irritant was misschien ook niet het goede woord,' zei ik toen ik zijn gezicht verbijsterd zag kijken. 'Je bent eerder onwijs vervelend en een tikkeltje arrogant. Maar ja, dat vind ik juist zo leuk aan je.'
    Ik sloeg mijn handen voor mijn mond en keek Draco verschrikt aan. Oeps, dat ging natuurlijk veel te ver. Ik glimlachte ongemakkelijk en schoof met mijn voeten heen en weer.
    'Nou, verder met dat rondje dan maar?'
    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Draco malfoy di jul 21, 2015 10:52 am

    Ik snap helemaal niets meer van haar. En langzaam begin ik weer te bewegen om mijn ronden snel af te kunnen hebben. Ondertussen was het buiten helemaal donker geworden en is er geen ster aan de hemel te zien door de donkere wolken die nog steeds zichtbaar genoeg zijn. Als ze het zo een stom baantje vind, waarom staat ze er dan op met me mee te gaan? Waarom wilt ze dan ook in mijn gezelschap zijn? Ik kon haar toch moeilijk gaan uitleggen -en al kon ik het, was ik het nog niet van plan- dat ik geen andere keus had dit te doen in verband met mijn vader die me er praktisch toe had gedwongen. Niet dat ik het uit vrije wil deed. Maar als ze nu eens weet hoe het er thuis bij ons aan toe gaat, buiten de zomervakanties om zou ze het misschien wel begrijpen.
    "Dus je vind me leuk?" Ik stop met wandellen en draai me naar haar om. Blijkbaar had ze deze plotselinge actie niet verwacht waardoor ze bijna tegen me aan botst. "En scorp dan?" Ik grijns. Als er werkelijk een beetje van waarheid in zat wat ze me eerder heeft verteld, waarom geeft ze het dan nu ooen en bloot toe war ze werkelijk van me vind. "Nu wil ik wel meer weten." Een Slytherin van het derde jaar passeerd ons en al zou ik er iets van moeten zeggen zoals ik bij Ariana gedaan had, liet ik hem zijn eigen gang gaan. Als ik haar aan kijk merk ik hoe er een lichte blos verschijnt op haar wangen en ze even verlegen haar hoofd weg draait voor ze me aan kijkt. "Dus?" Ik ben nooit echt van dat 'sentimentele, romantische' gedoe geweest waardoor het er misschien bot lijkt uit te komen. Maar was dat ook werkekijk mijn bedoeling om het zo te laten klinken?
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape di jul 21, 2015 11:48 am

    Ik wilde hem zeggen dat ik het gedaan had om hem jaloers te maken. Ik wilde hem zeggen dat ik van hem hield, dat ik een relatie met hem wilde en dat ik gek op hem was. Maar, dat durfde ik niet. Dan werd Scorp boos en Draco tevens ook. Ik glimlachte dus in plaats van mijn bekentenis.
    'Wellicht,' zei ik geheimzinnig. 'Nou, als ik moest kiezen tussen jou en Scorp.... dan ga ik liever met jou.'
    Ik beet op mijn lip en zuchtte. Ik ergerde me soms zo er aan mezelf. Waarom maakte ik van die opmerkingen als ik bijna zeker wist dat Draco toch niets om me gaf?
    'Ik bedoel,' stamelde ik. 'Ik vind je wel oké.'
    We vervolgden ons rondje. De enige reden dat ik met hem meeliep, was omdat ik het geweldig vond om bij hem in de buurt te zijn. Daar was toch niets mis mee?
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape zo jul 26, 2015 11:17 am

    'HEB JIJ ENIG IDEE HOEVEEL PIJN JIJ MIJ HEBT GEDAAN?' schreeuwde ik ongecontroleerd en ik gaf hem een trap. 'JE HEBT MIJ GEBRUIKT NET ZOALS JE AL DIE MEISJES GEBRUIKT HEBT! EN VOEL JE JE NOU BETER? IK ZAG HET WEL HOOR, MET ZABINI LEKKER SMOEZEN OVER MIJ! IK BEN HELEMAAL KLAAR MET JOU, VIEZE VENT DIE JE BENT!'
    Ik hijgde van mijn uitbarsting en tranen gleden over mijn wangen. Daar stond de jongen die mij zoveel pijn gedaan had, met zijn o-zo mooie ogen die mij dit maal boos aankeken. Ik kalmeerde een klein beetje toen zijn handen mijn polsen vastpakten.
    'Zeg dat het je spijt,' fluisterde ik. 'Alsjeblieft. Maak het goed met me, doe iets dat je me opvrolijkt... ik kan me niet herinneren dat ik jou zoveel pijn gedaan heb dat ik dit verdien, Draco.'
    Ik keek hem smekend aan en zuchtte.
    'Het was een verkeerde keuze om met je te gaan, dat merk ik al. Iemand die mij zo laat stikken zonder enige waarschuwing, die is mij niet waard. Sorry.'





    Minerva McGonagall
    Minerva McGonagall


    Aantal berichten : 3
    Punten : 3
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 18-07-15
    Leeftijd : 90

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Minerva McGonagall zo jul 26, 2015 11:39 am

    Het jaar was nog niet eens zolang begonnen en ik zag de eerste ruzie al beginnen. Ariana, de dochter van Severus, kwam al met een verdrietig gezicht the Great Hall binnen en hoewel zij en Malfoy eigenlijk nooit goed met elkaar konden opschieten, merkte ik wel dat er iets tussen die twee aan de hand was. Dat vermoeden werd bevestigd toen Ariana the Great Hall uit liep en Draco achter haar aan kwam. Het geschreeuw van Ariana was duidelijk te horen. Ik keek naar Albus, die naast me zat en hij knikte. Ik moest op ze af.
    Snel beende ik the Great Hall uit en ging op het geluid van Ariana's geschreeuw af. Ik vond ze bij een enigszins beschut plekje.
    'Wat is hier in godsnaam aan de hand?' vroeg ik streng terwijl ik Ariana en Malfoy uit elkaar trok. 'Juffrouw Snape, wij gebruiken hier geen geweld, hoor je me?'
    Ook al wist ik niet wat er achter zat, regels zijn regels en als je je er niet aan houdt, heb je een probleem.
    'Twintig punten aftrek van Gryffindor voor het schreeuwen én het vechten,' bepaalde ik.
    Ik keek haar aan. Het meisje met ogen vol verdriet zuchtte.
    'Wat is hier aan de hand, dame en heer?' herhaalde ik.
    Ik kreeg, zoals verwacht, geen antwoord. Het zal wel iets zijn geweest waar ik als leraar totaal niets mee te maken had, maar ook als leraar deed het me pijn om Ariana zo te zien.
    'Meneer Malfoy,' zei ik scherp. 'Ik wil dat u nu vertelt wat er is gebeurd want anders kunt u nablijven.'
    Dan maar zo. Ik had eigenlijk wel een vermoeden, maar het was toch van belang dat ik het zeker wist, anders kon ik moeilijk conclusies trekken.
    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Draco malfoy zo jul 26, 2015 12:03 pm

    "Ariana luister nu toch eens." Ze gaat als een gek tekeer zonder dat ze me ook nog maar de kans geeft te laten spreken en het uit te leggen. Opnieuw neem ik haar hand vast om er zeker van te zijn dat ze niet zal weg lopen. Iets wat ik deze nacht wel heb gedaan en misschien beter niet had moeten doen, dat besef ik nu maar al te goed. "Het sp..." ik had nog niets kunnen zeggen, zelfs niet dat had me speet of we werden gestoord door McGonagall. Ik moet eerlijk toe geven dat toen ze punten aftrok ik het toch niet kan laten om stiekem te grijnzen. Dat is altijd wel mooi mee genomen. Maar om haar nu te gaan uitleggen wat er werkelijk gebeurd is, daar had ik geen zin in al zou ik er straf voor krijgen dat ik mijn mond hield. "Ik weet het niet, professor." Zeg ik kalm. Ik merk dat de ogen van Ariana groter worden en me opnieuw kwaad aan kijken dat ik lieg. Maar wat wilt ze dan? Ik weet niet of ze me gaat geloven, maar ik ga rustig verder. "Ik was op weg naar de common room toen ze uit het niets begon te flippen." Een leugentje om best wil, al zal dit alles misschien nog maar erger maken en dan is het nog de vraag of McGonagall het wel zal geloven. "LAFAARD!!" Klinkt de boze stem van Ariana. Ik kijk haar aan, kan ze gewoon even niet zwijgen? En doen alsof wat ik zeg ook daadwerkelijk de waarheid is? Heeft ze misschien liever dat ik het echt aan de neus van haar afdelingshoofd ga hangen hoe ze haar benen voor me had open gelegd?
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape zo jul 26, 2015 12:17 pm

    Ik werd weer woedend. Wat was dit nou voor een vreselijk iemand? Liegen, oké prima, dat zou ik ook gedaan hebben. Maar liegen en dan mij laten opdraaien voor alles wat er gebeurd is? Dat ging mij veel te ver. Ik pakte mijn wand uit mijn gewaad en richtte die op Draco.
    'Waag het niet om mij nog één keer op te laten draaien voor iets dat jij veroorzaakt hebt,' siste ik en ik drukte de wand tegen zijn keel. 'Ik haat je!'
    Tranen rolden over mijn wangen en ik voelde me wederom vies. Vies dat iemand die zo vreselijk was mij had betast en me had gebruikt. En ik maar denken dat hij echt van me hield. Ik werd snel van Draco weggehaald en een woedend kijkende McGonagall was het gevolg van mijn bedreiging.
    Minerva McGonagall
    Minerva McGonagall


    Aantal berichten : 3
    Punten : 3
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 18-07-15
    Leeftijd : 90

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Minerva McGonagall zo jul 26, 2015 12:26 pm

    Ik trok Ariana woedend weg bij Malfoy. Wat was hier nou de bedoeling van? Draco loog, dat wist ik zeker en ik wist ook zeker dat hij daar straf voor zou krijgen. Ariana was hopeloos verdrietig en ik wilde eigenlijk alleen maar precies weten wat er was zodat ik haar kon helpen. Het deed mij pijn haar zo te zien, terwijl dat meisje eigenlijk altijd vrolijk was.
    'Juffrouw Snape en meneer Malfoy, vanavond verwacht ik jullie op mijn kantoor. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar ik wil een excuusbrief van beide kanten. Ik hoef die niet te lezen, maar ik wil dat deze overhandigd wordt naar elkaar. Dat mogen jullie vanavond om half acht gaan doen en jullie gaan niet eerder weg voordat er zeker vijf kantjes volgeschreven zijn. Begrepen?'
    Het was de enige manier om het goed te laten maken zonder dat ik er iets van wist. Ik kon niet anders.
    'Geef jullie stokken,' voegde ik eraan toe.
    Ik was bang, dat als ik ze mét stok vandaag liet gaan, dat ze elkaar dan vermoord hadden voordat het nablijven überhaupt begon. Met tegenzin gaven ze mij hun stokken. Eigen schuld, zeg ik dan.
    'Ohja, en Malfoy,' zei ik streng. 'Ik zag je wel lachen, maar ook jij hebt twintig punten aftrek van Slytherin. Liegen wordt hier niet getolereerd, maar dat wist je al.'
    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Draco malfoy zo jul 26, 2015 12:47 pm

    Verbaasd kijk ik McGonagall na als ze vertrekt met onze staffen. Puntenaftrek was één ding. Maar waarom moest ik ook mijn wand afgeven terwijl ik niets gedaan had? Of toch in ieder geval niet bedreigd. Het was gewoon oneerlijk. Kwaad draai ik me om naar Ariana die nog steeds de tranen in haar ogen had. "Moest dat nu echt?" Roep ik kwaad wanneer ik er zeker van ben dat McGonagall ver genoeg weg is. "En ga nu niet opnieuw beginnen huilen." Ik was kwaad en op dit moment niet in staat haar te troosten. Hoe meer ik zei, hoe meer verkeerde dingen uit mijn mond zouden komen. "Ik haat je! Ik haat je zo verschrikkelijk." Ik laat een kil lachje horen wanneer ze me dit zegt. "Dat is niets nieuws, schat." Klinkt het sarcastisch. Hoe zou ik straks in staat moeten zijn om zo een lange brief te schrijven met mijn verontschuldigingen dat ik op dit moment alleen maar kwetsende verwijten zou kunnen geven. Maar al bij al zou ik niet kunnen zeggen dat wat het ook is tussen ons, dat gedaan is. Als ik tegen mezelf eerlijk moet zijn houd ik hier wel van. Van dat vuur dat ze in zich heeft, dat er iemand is die zo tegen me tekeer durft gaan. "Je hebt me pijn gedaan Draco." Zegt ze nu wat kalmer. "Het enige hoe ik je pijn heb gedaan is toen ik met mijn vinger in je..." een slag in mijn gezicht nog voor ik was uitgesproken. Waarom had ik niet gewoon kunnen zeggen wat ik wou? En moest ik het nog een beetje erger maken dan het al was? Ik genoot er gewoon van. Om haar zo te zien, dat ik- ze was gewoon zo verdomd sexy als ze kwaad was dat ik dit gewoon leuk vind. Al maakt het me boos.
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape zo jul 26, 2015 12:58 pm

    Hij begrijpt er niets van. Hij begrijpt niet dat als een meisje zich letterlijk blootgeeft, dat een jongen dan zonder aankondiging weg kan gaan. En waarom begrijpt hij dat niet? Hij heeft al zoveel meisjes gehad en zou het hem dan echt niets doen dat ik zo verdrietig ben? Ik was een beetje gekalmeerd en eigenlijk heel blij dat McGonagall optrad, ook al hielp het amper.
    'Vertel me alsjeblieft, Draco, waarom je dit gedaan hebt op deze manier. Alsjeblieft,' fluisterde ik en er verschenen wederom tranen, ook al had hij gezegd dat ik niet meer mocht huilen. Zo jammer... ik had gedacht dat hij mijn droomjongen was, dat ik met hem ging samenwonen, kinderen krijgen... ook al waren we pas een paar minuten een stelletje. Het voelde alsof er bij elkaar hoorden, voorbestemd. Maar nu, nu is dat voorbij en ik zal nooit meer zomaar met een jongen intiem bezig kunnen zijn zonder aan die mislukte eerste keer te denken. Draco heeft alles verpest. Mijn hele leven.
    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Draco malfoy zo jul 26, 2015 1:10 pm

    "Waarom?" Wat moest ik nu gaan zeggen? Als ik dat nu zou doen zou ik later op de avond niets hebben om op te schrijven. Maar had McGonagall niet gezegd dat ze het niet ging lezen? Dan kon ik toch eender wat schrijven? Een heel verslag over Zwerkbal of zo? "We hebben zelfs geen seks gehad." Wel bijna, maar hier had ik gelijk in. "Draco..." ik zucht diep. Al goed. "Ik heb het gedaan omdat..." voor het eerst voel ik weer een kalmte als ik haar aankijk. "Ik zag dat je er niet klaar voor was. Al zei je van wel. We hadden net een aantal minuten iets. Wat het ook mag zijn wat zich tussen ons afspeelt. En die twee dingen samen zorgde er voor dat ik een gevoel kreeg dat het niet oké was wat we zouden gaan doen". Zo, dat was er uit en even bleef ze stil. "Waarom moest je dan zo nodig met Zabini lachen, waarom moest je weg gaan en me alleen achter laten?" Moest het nu echt? Kon ze het gewoon niet accepteren zonder meer vragen te stellen? "Je hebt ons niet gehoord. Dus je hebt geen flauw idee wat we zeiden. Zabini zei dat hij een grap met iemand had uit gehaald." Oké, dat loog ik misschien. Maar ze had ons echt niet kunnen horen dus ze kan het ook niet weten dat ik hier sta te liegen als een professional. Op dat tweede had ik jammer genoeg geen deftig antwoord, zelfs geen leugen. Wat verwacht ze dan dat ik ga zeggen? "Geef me toch de tijd om uit te zoeken hoe een relatie werkt." Verdomme! Ik heb het 'R' woord gezegd waarvan ik mezelf had beloofd het nooit te zeggen.
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Ariana Snape zo jul 26, 2015 1:20 pm

    Ik keek hem aan. Het was eruit en het was niet eens zo vreselijk... hij deed het omdat hij om me gaf.
    'Ik wil dit afsluiten,' zei ik. 'Afsluiten wat er gisteren gebeurd was en ik wil de reden weten dat je bent weggegaan. Waarom had je het me niet verteld dat je zag dat ik er niet klaar voor was? Dan had ik het toegegeven en dan zouden we samen nog kunnen praten of knuffelen. Nu was je meteen weg, Draco. Dat deed pijn.'
    Ik keek hem niet-begrijpend aan.
    'Je weet niet hoe een relatie werkt? Je hebt al zoveel meisjes gehad! Er moet toch wel eentje bij zijn waar je een relatie mee had?'
    Blijkbaar dus niet. Hij gebruikte de meisjes enkel en liet ze daarna gaan, net als hij met mij gedaan had. Maar toch, leek ik anders, alsof hij het wel opnieuw wilde proberen met mij. Maar kon ik dat? Ik dacht er niet bij na en kwam dicht bij hem. Ik pakte met mijn hand zijn hoofd vast en richtte die een stukje omhoog terwijl ik hem een zoen gaf.

    Gesponsorde inhoud


    Hogwarts Hallways Empty Re: Hogwarts Hallways

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 2:55 am