Written in Fantasy Ink

Welkom op Written In Fantasy Ink! Op dit forum kan je nieuwe mensen leren kennen en natuurlijk RPG'en!

Maak een account aan en schrijf mee! Lees nog wel even de regels voordat je begint met schrijven!

Veel plezier!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Written in Fantasy Ink

Welkom op Written In Fantasy Ink! Op dit forum kan je nieuwe mensen leren kennen en natuurlijk RPG'en!

Maak een account aan en schrijf mee! Lees nog wel even de regels voordat je begint met schrijven!

Veel plezier!

Written in Fantasy Ink

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom op Written In Fantasy Ink! Nu je hier toch bent, maak gelijk een account aan! Lees ook even de regels door voordat je gaat schrijven!

2 plaatsers

    Three Broomsticks

    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Three Broomsticks Empty Three Broomsticks

    Bericht van Draco malfoy ma jul 13, 2015 5:35 pm

    Boterbier, of gewoon wat thee om op te warmen wanneer de koude winter maanden voor de deur staan? Dit is er de perfecte plek voor, waar je achter een dampende mok kan bij praten met vrienden, of misschien wel samen lekker dronken worden.
    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Three Broomsticks Empty Re: Three Broomsticks

    Bericht van Draco malfoy zo jul 26, 2015 2:20 pm

    Vreemd genoeg was het ons gelukt om ongezien het kasteel te verlaten. Onderweg had ik een aantal keer moeten zeggen dat het geen date is, terwijl ze bleef volhouden van wel. Ondertussen liep ik al lichtelijk geïrriteerd als we aan kwamen bij de pub. "Als je nog een keer zegt dat dit een date is" lachend kijkt ze me aan en neemt plaats aan een tafeltje ergens ver in de hoek. "Wat dan?" Vraagt ze me nieuwschierig. Ik zucht en ga er niet verder op in wanneer ze onze bestelling komen opnemen en ik zonder te vragen wat zei wou twee boterbiertjes bestelde die niet veel later naar ons tafeltje werden gebracht. En nu? Wat doe je op een niet date? Wat verwacht ze van me? "Waarom geef je het niet gewoon toe. Je bent echt zo koppig." Begint ze opnieuw en blijkbaar kan ze het toch niet laten rusten. "Nu niet Ariana." De ruzie van deze ochtend had al veel van mijn energie gekost dat wanneer er nu weer één zou uitbreken ik helemaal niet meer in staat zou zijn controle te houden over wat ik zeg. "Goed dan." Moppert ze koppig en neemt een slok van haar boterbier. En dan maar zeggen dat ik koppig ben. "Hoe gaat het met je?" Vraag ik iets wat onhandig. Wat moet ik anders? Ik ben hier helemaal niet goed in en we zijn nooit langer dan vijf minuten zonder ruzie gegaan. Hoe moet dit dan ooit goed verlopen?
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Three Broomsticks Empty Re: Three Broomsticks

    Bericht van Ariana Snape zo jul 26, 2015 2:31 pm

    Ik haalde mijn wenkbrauw op.
    'Nou, naar omstandigheden goed,' zei ik. 'Maar dat zou jou ook opgemerkt moeten zijn want je was heel de tijd bij me, niet waar?'
    Ik grijnsde. Alsof ik meer wist van relaties en dates dan Draco, maar dat was totaal niet zo.
    'En bedankt voor de Butterbeer, heel fijn om negen uur 's ochtends.'
    Ik pestte hem maar een beetje, geen boze bedoelingen of zo.
    'Ach, weet je, dan is het geen date. Maar hoe krijgen wij dan ooit wel een goede relatie als we niet eens op een date mogen gaan?'
    Ik gaf hem een zoentje.
    'Grapje hoor.'
    Draco was een beetje geïrriteerd merkte ik, maar mijn zoen zorgde er wel voor dat hij wat vrolijker was. Mooi.
    Draco malfoy
    Draco malfoy
    Harry Potter


    Aantal berichten : 81
    Punten : 113
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15

    Three Broomsticks Empty Re: Three Broomsticks

    Bericht van Draco malfoy zo jul 26, 2015 8:20 pm

    Is het werkelijk haar bedoeling om me de hele tijd te irriteren? Zelfs als ze het niet op die manier bedoeld. Misschien zou ik beter eerst wat les nemen in 'hoe om te gaan met meiden' of 'hoe heb je een relatie'. Op die gebieden was ik gewoon een wild vreemde. Misschien dat ik wel de hulp van Scorp kan in roepen, al weet ik niet of hij eigenlijk zelf ooit wel een relatie heeft gehad. En langst de andere kant bezien, de kans dat hij me gewoon weg uitlacht is veel te groot. En die neem ik liever niet. "Ik denk dat we bijna moeten gaan." Langst verschillende kanten worden we vreemd aan gekeken, waarschijnlijk vroegen de andere bezoekers zich ook af waarom we niet op school zijn en hier rond zwerven met een boterbiertje in ons hand. "Nu al" vraagt ze op een best wel zielige manier. Ik haal mijn schouders op. Waarom lijkt het veel makkelijker te gaan als we ruzie hebben? "Ik ben gewoon niet zo..." stotter ik terwijl ik met een hand door mijn haar heen ga. "Goed in zulke dingen." Heb ik dit nu werkelijk gezegd? Heb ik nu werkelijk toe gegeven aan een beetje onzekerheid en het ook duidelijk gemaakt? Dit loopt echt helemaal perfect, niet dus..
    Ariana Snape
    Ariana Snape
    Harry Potter


    Aantal berichten : 69
    Punten : 71
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-07-15
    Leeftijd : 26
    Woonplaats : Hogwarts

    Three Broomsticks Empty Re: Three Broomsticks

    Bericht van Ariana Snape ma jul 27, 2015 10:32 am

    Schattig. Hij gaf toe dat hij er moeite mee had. Ik keek hem aan en pakte zijn hand, waar ik een teder kusje op gaf.
    'Dat maakt niets uit, liefje. Echt niet,' fluisterde ik. 'Je mag zo vaak dingen fout doen, want het is voor beiden nieuw. Alleen dat van gisteravond wil ik liever niet meer...'
    Ik slikte.
    '...maar dat begrijp je wel.'
    Toch leek het mij ook goed om te gaan. Stel dat iemand ging klikken bij een leraar, dan hadden we toch wel een probleem. We hadden sowieso een probleem, maar goed. Ik stond op en we liepen the Three Broomsticks uit. Hogwarts was zo mooi in de ochtend. De oranje/gele zon die tegen het gebouw aan straalde. Zo leek Hogwarts net een sprookje. Ik keek naar Draco en bleef even staan.
    'Ik houd van je,' zei ik en ik gaf hem een zoen.

    Gesponsorde inhoud


    Three Broomsticks Empty Re: Three Broomsticks

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 16, 2024 9:15 pm